Procedura zakładania implantów stomatologicznych

Szybkie implanty Wrocław, cennik implantów stomatologicznych, stomatologiczne implanty Wrocław, wszczepy stomatologiczne na zęby.

Zabieg wszczepienia implantu stomatologicznego

Zabieg wszczepienia implantu jest przeprowadzany przy zastosowaniu znieczulenia miejscowego. Gdy znieczulenie zaczyna działać należy naciąć błonę śluzową (dziąsło) w miejscu wszczepienia implantu i dokładnie odsłonić kość wyrostka zębodołowego (odwarstwienie okostnej). Miejsce na implant musi być precyzyjnie przygotowane – kość musi być dokładnie nawiercona przy pomocy odpowiednich narzędzi. Jeśli kość wyrostka zębodołowego uległa zanikowi można uzupełnić miejsce pod implant zębowy materiałem kościozastępczym. Taka odbudowa może przebiegać na dwa sposoby: może być wykonana razem z wszczepieniem implantu, lub odbudowa kości i osadzenie implantu mogą być wykonane podczas osobnych zabiegów. Zależy to od warunków anatomicznych i metody wykonywania zabiegu założenia implantu zębowego. Po umieszczeniu implantu stomatologicznego we właściwym miejscu błonę śluzową należy zaszyć. Szwy są zdejmowane po około 7 – 10 dniach. Zabieg trwa około godziny, nie wymaga hospitalizacji, jest nawet prostszy od często skomplikowanego usuwania zębów.

Implant dentystyczny musi zostać przyjęty przez organizm, a kość odbudowana. Trwa to kilka miesięcy: 3 do 6 w żuchwie, 4 do 8 w szczęce. W rym czasie Pacjent używa uzupełnienia zastępczego. Po odpowiednim wygojeniu kości odsłania się implant zębowy i zakłada odpowiednia śrubę, która przyspiesza gojenie dziąsła. Po około dwóch tygodniach przystępuje się do wykonania uzupełnienia właściwego.