Ostry dyżur stomatologa z Wrocławia

ostry dyżur, wypadki stomatologiczne Wrocław, ukruszony ząb.

Ostry dyżur stomatologiczny Wrocław

Zadzwoń pod numer +48 713634597.

Jeśli nikt nie odbiera to pogotowie stomatologiczne jest dziś nieczynne.

Pogotowie stomatologiczne niesie pomoc w nagłych przypadkach. Nawet jeśli mamy zdrowe zęby, są one na tyle nieprzewidywalne, że mogą nas zaskoczyć bólem w każdym momencie. Ostry ból, złamanie zęba, czy inny nieprzewidziany wypadek może zdarzyć się zawsze. Dlatego pomoc specjalisty powinna być dostępna o każdej porze. Tak jak w przypadku normalnego pogotowia, które jest do dyspozycji w nagłych przypadkach o każdej porze, tak pogotowie stomatologiczne jest do dyspozycji Pacjentów. Jedyna różnica polega na tym, że z pogotowiem stomatologicznym należy najpierw skontaktować się telefonicznie, aby wykwalifikowany personel już czekał na miejscu przygotowany na przyjęcie konkretnego przypadku.

Czynny stomatolog pilnie Wrocław

• Nagły ból zęba – zęby są na tyle nieprzewidywalne, że mogą nas zaskoczyć o każdej porze i w każdej sytuacji. Często nawet pozornie zdrowe mogą nagle zacząć boleć. Może to być spowodowane wieloma różnymi czynnikami: ukryta, niewidoczna zmiana próchnicza, która jest na tyle duża, że przebija się do miazgi zęba; utajona infekcja (torbiel, ropień), która może przybrać ostry stan; nie leczona próchnica, która do tej pory nie sprawiała problemu.
  • Nasilający się ból zęba – czasem ból zęba, na który nie zwracamy dużej uwagi, zaczyna się nasilać. Możemy zwlekać z wizyta u stomatologa, jednak w pewnym momencie pomoc będzie konieczna. Także po zabiegu stomatologicznym może pojawić się nagły ostry ból – po usunięciu zęba, leczeniu kanałowym, czy innym zabiegom. Nagły atak może nastąpić w momencie, gdy nasz stomatolog jest niedostępny. Podczas ostrego ataku wymagana jest natychmiastowa pomoc, dlatego pogotowie stomatologiczne jest dostępne przez cały czas.
  • Mechaniczne urazy zębów – wypadków nie przewidzimy. Jednak czasem się zdarzają. Jeśli ktoś złamie rękę niezwłocznie zgłasza się na pogotowie – pomoc jest konieczna. Ta sam zasada obowiązuje w przypadku złamania zęba – należy udać się na pogotowie stomatologiczne. Nawet jeśli posiadamy stałego lekarza stomatologa, to w czasie wypadku może być on całkowicie nieosiągalny. Jedynym rozwiązaniem jest pogotowie stomatologiczne – natychmiastowa pomoc może okazać się zbawienna w skutkach.
  • Utrata wypełnienia, wykruszenie plomby – wypełnienia w zębach mogą wypaść z powodu rozszczelnienia, wieku wypełnienia, na skutek nawrotu próchnicy pod nim, czy z powodu wypadku. Często odwlekamy wizytę u stomatologa w takim przypadku. Jednak natychmiastowa wizyta będzie znacznie lepsza. Dzięki temu uzupełnienie będzie natychmiast naprawione – to zapobiegnie postępującej infekcji próchniczej, zabezpieczy ząb przed działaniem czynników zewnętrznych. Uszkodzony ząb wystawiony na działanie środowiska może odpłacić się szybkim nawrotem choroby i większymi kosztami leczenia.
  • Uszkodzenia uzupełnień protetycznych – sytuacja jest identyczna jak w przypadku wypadków i wypełnień zębowych. Uzupełnienia protetyczne często ulegają uszkodzeniu w sytuacjach kiedy są nam niezbędne – wybieramy się na wizytę, podczas której piękny uśmiech jest nieodzowny. Może to być uszkodzenie mostu lub korony protetycznej – złamanie, odpadła licówka, odklejenie się całego uzupełnienia; proteza uległa złamaniu lub odpadł od niej ząb. Często takie uszkodzenia są niezbyt przyjemne, dlatego szybka pomoc jest najlepszym rozwiązaniem – piękny uśmiech przywraca dobry humor i dodaje pewności siebie.

W każdym przypadku, jak i w wielu innych nasze pogotowie stomatologiczne jest do dyspozycji. Wystarczy tylko zadzwonić i wyjaśnić zaistniałą sytuację, a wykwalifikowany personel będzie już czekał na miejscu. Nagłe interwencje stomatologiczne. Pomoc stomatologiczna w nagłych przypadkach. Nasz dyżur dentystyczny jest prywatny i nie jest objęty refundacją NFZ. Zarówno wizyta stomatologiczne, jak i ewentualne leczenie są odpłatne.

Otwarty stomatolog do kogo Wrocław

• Pogotowie Stomatologiczne powstało w oparciu o Gabinet Stomatologiczny.
  • Pogotowie współpracuje ze specjalistami z zakresu Protetyki, Ortodoncji i Chirurgii stomatologicznej.
  • Na miejscu działa Pracownia Protetyczna. W tempie ekspresowym można dokonać naprawy protezy lub też nowego uzupełnienia protetycznego.
  • Prace protetyczne objęte są 1 letnim okresem gwarancji.