Stomatolog Wrocław
tel. (71) 363 45 97, ul. Jordanowska 26, Wrocław           Oceń przydatność:

Pogotowie stomatologiczne Wrocław

Zadzwoń pod numer
Jeśli nikt nie odbiera to pogotowie stomatologiczne jest dziś nieczynne.

Szybka pomoc w nagłych przypadkach stomatologicznych na terenie Wrocławia. Nasze pogotowie stomatologiczne działa szybko i sprawnie. W razie jakiejkolwiek dolegliwości związanej z zębami możesz umówić się na natychmiastową wizytę w gabinecie stomatologicznym we Wrocławiu dzwoniąc pod podany nr telefonu.

Pomagamy w nagłych przypadkach, takich jak:

• Nagły ból zęba,
  • Uporczywy, nasilający się ból zęba,
  • Urazy mechaniczne zębów,
  • Złamanie korony zęba,
  • Wykruszenie, wypadnięcie plomby z zęba,

W tych i wielu innych nagłych przypadkach szybko i skutecznie pomogą nasi stomatolodzy na pogotowiu stomatologicznym we Wrocławiu.

Nasz ostry dyżur stomatologiczny we Wrocławiu został utworzony z myślą o niespodziewanych, nagłych, bardzo nieprzyjemnych przypadkach. Stany zapalne tkanek zębów i okolicznych często maja charakter przewlekły i przebiegają praktycznie bezobjawowo. Jednak w pewnym momencie dochodzi do ich ujawnienia, wtedy najczęściej potrzebujemy natychmiastowej pomocy. Także sytuacje losowe: mechaniczne uszkodzenie zęba na skutek wypadku, lub złamanie zęba przez przypadek jest ogromnie nieprzyjemne. W takim przypadku najlepiej jest udać się na jak najszybszą wizytę do bardzo dobrego stomatologa. Dzięki naszemu pogotowiu stomatologicznemu dostępność profesjonalnej pomocy jest możliwa natychmiast i o każdej porze dnia i nocy.